OnlinePriznani.cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Časté dotazy

Na této stránce najdete odpovědi na otázky, které se ptáte nejčastěji. Možná vám také ušetří čas.

? Mám chybu v daňovém přiznání
  1. Aplikace nebere do úvahy slevy na dani. Doporučujeme vrátit se k vašemu přiznání přes volbu "Opravit údaje". Po načtení aplikace zkontrolujte, jestli jste v kroku 1 označili políčka pro jednotlivé slevy (hypotéka, děti, dary, atd.). Doplňte údaje a opravené přiznání vám obratem zašleme na email.
  2. Vaše aplikace mi špatně vypočítala daň. Je těžké tímto způsobem zjistit, kde je chyba. Bude lepší, pokud nám na support@onlinepriznani.cz pošlete popis problému, tedy kde si myslíte, že je chyba, spolu s označením řádku, kterého se chyba týká. Přiznání necháme zkontrolovat našimi účetními a ozveme se vám zpět.
  3. Byl jsem 5 měsíců nezaměstnaný, ale v aplikaci na to není kolonka. Je to správně. Podpora v nezaměstnanosti se nezapočítává do daňového přiznání.
  4. Mám velmi specifický dotaz: Prodal jsem nemovitost, manželka nepracuje, máme 2 děti, co mám vyplnit ...? Tento typ dotazů směrujte prosím našemu daňovému poradci v sekci "Daňová poradna". Popište svou situaci a položte dotaz. Služba je zpoplatněna.
  5. Můžu se spolehnout, že daňové přiznání je v pořádku? Aplikaci jsme připravili tak, aby byla srozumitelná i pro laika. Neumíme odhadnout, zda jste vyplnil příslušné řádky dle pokynů, a nemůžeme tedy zjistit, zda máte DP vyplněné správně. Pokud máte pochybnosti, nabízíme konzultaci s daňovým poradcem. Cena je 500 Kč/hod.
? Mám problém s platbou
  1. Poslal jsem SMS, ale nedostal jsem žádný kód. Je možné, že na vašem mobilu nemáte aktivní službu "premium SMS" (časté u firemních mobilů nebo některých tarifů). Doporučujeme zavolat svému operátorovi a požádat ho, aby tuto službu aktivoval. Poté se můžete opět vrátit k linku s vaším daňovým přiznáním a zaplatit. Nebo jednoduše zaplatit kartou.
  2. Zaplatil jsem SMSkou, ale přiznání je pořád zamknuto. Na výpise operátora vidím, že částka byla stržena. Pošlete nám email na support@onlinepriznani.cz a uveďte telefonní číslo, z kterého jste platil. Oveříme u operátora a přiznání vám pošleme obratem.
  3. Zaplatil jsem kartou, ale přiznání je pořád zamknuto. Na výpise z banky vidím, že částka byla stržena. Pošlete nám, prosím, email na support@onlinepriznani.cz s kopií bankovního výpisu, na kterém je platba. Přiznání vám pošleme obratem.
  4. Omylem jsem zaplatil dvakrát. Peníze vám vrátíme na účet. Pošlete nám email na support@onlinepriznani.cz a uveďte zákaznicke číslo CID, spolu s číslem účtu. Po ověření plateb vám jednu z nich vrátíme, obvykle do 48 hodin.
  5. Zaslal jsem DMSku, ale nepřišel kód ani jiná odpověď. Je možné, že tuto službu máte na svém mobilu neaktivní (opět, časté u firemních mobilů nebo některých tarifů). Doporučujeme zavolat svému operátorovi, službu aktivovat a poté zkusit zaslat DMS opět.
  6. Zaslal jsem DMSku, obratem jsem dostal poděkování, ale bez kódu k odemknutí k tisku. Je pravděpodobné, že jste zaslal DMSku bez kódu pro daňové přiznání, tedy bez přidání písmen "OP" na konci formátu. Typicky: ROK SOSVESNICKY OP jste možná napsal ve tvaru: ROK SOSVESNICKY. To znamená, že jste sice zaslal DMSku, ale v běžném tvaru. Zkuste proto opakovat DMSku ve správném tvaru. Přiznání vám obratem odemkneme.
  7. Můj telefon mi neumožnuje posílat SMS nebo DMS. V takovém případě je nejjednodušší platit kartou. Daňové přiznání vám odemkneme do pár minut.
  8. Není možné zaplatit kartou. Pokud jste si jisti, že máte na účtu dost peněz, může být problém na straně České spořitelny. Můžete platbu zkusit opakovat za chvilku nebo zaplatit převodem na účet. Instrukce najdete na stránce po neúspěšné platbě, ale cena je vyšší o manipulační poplatek 20 Kč.
? Chci si daňové přiznání opravit
  1. Zaplatil jsem za daňové přiznání, ale zjistil jsem, že v něm mám chybu a potřebuju ho opravit. Není problém, přiznání můžete opravovat, a to i po zaplacení. Každé další vám pošleme na mail zdarma. Editovat nelze pouze osobní údaje (je určeno pouze pro jednu osobu).
  2. Jak mám opravit přiznání, když jsem zapomněl něco doplnit? Otevřete si opět vaše přiznání a nahoru v levém okně zvolte "Opravit údaje". Otevře se vám vaše aplikace, kde si údaje můžete zkontrolovat, doplňovat nebo vymazávat.
? Mám problém se stažením nebo tiskem
  1. Vytvořil jsem si DP a nemůžu ho najít. Stačí, když nás zkontaktujete na support@onlinepriznani.cz a uvedete email, na který jste si své přiznání nechali zaslat. Dohledáme ho v systému a obratom vám ho pošleme. Rovněž je možné dohledat a zaslat vám přiznání i za jiné roky.
  2. Daňové přiznání se mi nedaří stáhnout. Je možné, že nemáte nainstalovaný Adobe Reader. Doporučujeme ho proto stáhnout nebo si otevřít DP na jiném počítači.