Vyplníte formulář

Pouze odpovídáte na otázky, jako v dotazníku. Přiznání zvládnete za 15 minut.

Zašleme ho na email

Hotové přiznání vám obratem pošleme na email.

Hotovo

Formuláře stačí pouze podepsat a zaslat na finanční úřad.



Časté dotazy

Chci si opravit daňové přiznání

Zaplatil jsem za daňové přiznání, ale zjistil jsem, že v něm mám chybu a potřebuju ho opravit.
Přiznání můžete opravit, a to i po zaplacení. V e-mailu, který jsme vám zaslali, naleznete odkaz, pomocí něj se dostanete k opravě přiznání.
Zaslal jsem DMSku, ale nepřišel kód ani jiná odpověď.
Je možné, že tuto službu máte na svém mobilu neaktivní (opět, časté u firemních mobilů nebo některých tarifů). Doporučujeme zavolat svému operátorovi, službu aktivovat a poté zkusit zaslat DMS opět.

Mám chybu v daňovém přiznání

Aplikace nebere do úvahy slevy na dani.
Doporučujeme vrátit se k vašemu přiznání přes volbu „Opravit údaje“. Po načtení aplikace zkontrolujte, jestli jste v kroku 2 označili políčka pro jednotlivé slevy (hypotéka, děti, dary, atd.). Doplňte údaje a opravené přiznání vám obratem zašleme na email.
Vaše aplikace mi špatně vypočítala daň.
Je těžké tímto způsobem zjistit, kde je chyba. Bude lepší, pokud nám na podpora@onlinepriznani.cz pošlete popis problému, tedy kde si myslíte, že je chyba, spolu s označením řádku, kterého se chyba týká. Přiznání necháme zkontrolovat našimi účetními a ozveme se vám zpět.
Byl jsem 5 měsíců nezaměstnaný, ale v aplikaci na to není kolonka.
Je to správně. Podpora v nezaměstnanosti se nezapočítává do daňového přiznání.
Mám velmi specifický dotaz. Prodal jsem nemovitost, manželka nepracuje, máme 2 děti, co mám vyplnit …?
Tento typ dotazů můžete položit naší daňové poradkyni. Služba je zpoplatněna. Pokud máte zájem o konzultaci, napište nám podpora@onlinepriznani.cz.
Můžu se spolehnout, že daňové přiznání je v pořádku?
Aplikaci jsme připravili tak, aby byla srozumitelná i pro laika. Neumíme odhadnout, zda jste vyplnil příslušné řádky dle pokynů, a nemůžeme tedy zjistit, zda máte DP vyplněné správně. Pokud máte pochybnosti, nabízíme konzultaci s daňovým poradcem. Cena je 500 Kč/hod.

Mám problém s platbou

Není možné zaplatit kartou.
Pokud jste si jisti, že máte na účtu dost peněz, může být problém na straně České spořitelny. Můžete platbu zkusit opakovat za chvilku nebo zaplatit převodem na účet. Instrukce najdete na stránce po neúspěšné platbě, ale cena je vyšší o manipulační poplatek 20 Kč.
Zaslal jsem DMSku, ale nepřišel kód ani jiná odpověď.
Je možné, že tuto službu máte na svém mobilu neaktivní (opět, časté u firemních mobilů nebo některých tarifů). Doporučujeme zavolat svému operátorovi, službu aktivovat a poté zkusit zaslat DMS opět.

Mám problém se stažením nebo tiskem

Vytvořil jsem si DP a nemůžu ho najít.
Stačí, když nás zkontaktujete na podpora@onlinepriznani.cz a uvedete email, na který jste si své přiznání nechali zaslat. Dohledáme ho v systému a obratom vám ho pošleme.
Daňové přiznání se mi nedaří stáhnout.
Je možné, že nemáte nainstalovaný Adobe Reader. Doporučujeme ho proto stáhnout nebo si otevřít DP na jiném počítači.